سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید

 

شیب رشد کاربران دیوایس های هوشمند از جمله گوشی و تبلت در ایران بسیار خیره کننده می باشد به گونه ای که در حال حاضر شاهد میلیون ها کاربر گوشی های هوشمند هستیم. به دنبال این استقبال گرم مطمئناً بازار اپلیکیشن های موبایل متنوع که قابلیت نصب بر روی این دیوایس ها را دارا هستند نیز افزایش یافته است.

بدون شک محبوبترین اپلیکیشن هایجهان اپلیکیشن های پیام رسان یا همان مسنجرها و شبکه های اجتماعی هستند و ایران هم از این مسئله مستثنا نیست. اگرچه اپلیکیشن های خارجی و کاربردی زیادی تا به امروز وارد ایران شده و با وجود استقبال بی شمار کاربران از دسترس کاربران خارج شده اند تا شاید مردم از نسخه های داخلی که در واقع سورس کد آنها همان نسخه های خارجی و تنها نام و حجم زیادی از باگ ها را به دنبال می کشند استفاده نمایند با این حال بسیاری از مردم همچنان ترجیح می دهند از اپلیکیشن هایی استفاده کنند که مناسب و با کیفیت تشخیص می دهند.

تلگرام ، دانلود موبوگرام و واتساپ و واتساپ جی بی  که کاربران بیشماری از سراسر جهان دارند و همچنین کاربران ایرانی زیادی هم هستند که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند. امّا خطری جدی کاربران ایرانی این سه اپلیکیشن را تهدید می کند و آن چیزی نیست جز وجود وبسایت های بیشمار و غیرقابل اعتماد که فایل نصبی با عنوان آپدیت این اپ ها در خود منتشر می کنند. به دلیل تحریم بودن ایران از سوی مراجع دانلود معتبر و همچنین دلایلی چون غیرفارسی بودن مراجع اصلی دانلود اپلیکیشن از جمله گوگل پلی و اپ استور بسیاری از کاربران ایران دانلود اپلیکیشن را از سایتهای غیر رسمی انجام می دهند. به ویژه حالا که دانلود تلگرام اصلی از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. برای دانلود تلگرام ، دانلود واتساپ جدید و یا حتی دانلود موبوگرام و تلگرام طلایی که از محبوبترین تلگرام غیر رسمی ایران می باشند و تمام اپلیکیشن های این چنینی بهترین راه نصب و آپدیت آنها از مرجع اصلی یعنی اپ استور و یا گوگل پلی و یا ترجیحا سایتهای داخلی قابل اعتماد می باشد تا از گزند بدافزارهای مشابه در امان بمانید.

 

از آنجایی که سورس این اپلیکیشن های برای توسعه دهندگان آزاد می باشد فلذا این امکان وجود دارد که شما اپلیکیشنی دقیقاً مشابه با اپ واقعی امّا با پشت پرده ای مخوف را بر روی گوشی خود نصب نمایید.