سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آپدیت جدید واتساپ رسمی Whatsapp اندروید

واتساپ – Whatsapp یکی از محبوبترین مسنجرهای دنیا بوده و و دفعات دانلود واتساپ در گوگل پلی از مرز 1 میلیارد دانلود گذشته است .این مسنجر نرم افزاری برای چت و گفتگو آنلاین می باشد که برای پلتفرم های اندروید، آی او اس ، و ویندوز عرضه می شود. چت، گفتگو و یا تماس صوتی و تصویری در واتساپ رایگان می باشد. اگرچه تلگرام قطعا محبوبترین مسنجر سال های اخیر در میان کاربران ایرانی می باشد امّا واتساپ به عنوان مسنجر دوم و بیشتر برای تماس صوتی و تصویری مورد استفاده قرار میگیرد. محبوبیت جهانی واتساپ بسیار بالاتر از تلگرام است.

واتساپ

 

تماس صوتی و تصویری رایگان واتساپ :

یکی از محبوبترین ویژگی های واتساپ را می توان تماس صوتی و تصویری آن دانست که بسیاری از کابران تماس های واتساپی را جایگزین تماس های معمول کرده و از این قابلیت رایگان واتساپ بهره مند می شوند. همچنین این مسنجر دارای قابلیت چت و گفتگوی گروهی اعم صوتی و تصویری است که این قابلیت یکی از جذابیت های این پیام رسان می باشد. واتساپ هم مانند اینستاگرام و اسنپ چت دارای بخشی به نام استاتوس یا همان استوری است که شما در آن میتوانید عکس یا ویدئو های کوتاه رو در مورد شرح حال روزانه یا ثبت وقایع روزمره خود با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید؛ البته این عکس یا ویدئو ها فقط برای 24 ساعت برای مخاطبین شما قابل نمایش می باشند و پس از آن به صورت اتوماتیک پاک می شوند.


دانلود واتساپ

تفاوت ذخیره سازی اطلاعات در واتساپ با تلگرام :

برخلاف پیام رسان های دیگر مانند تلگرام که پیام های شما را در سرور های خود تا ابد ذخیره می کنند. پیام های شما در واتساپ همیشه در اختیار خودتان هستند. چون این پیام رسان پیام های شما را پس از تحویل در سرورهای خود ذخیره نمی کند. در این صورت به جز شما و مخاطبتان هیچکس حتی خود واتساپ به پیام های شما دسترسی ندارد. از نقاط ضعف این وضعیت می توان به این نکته اشاره کرد در صورت پاک نمودن این برنامه تمام چت های شما پاک خواهند شد مگر آنکه پیش از حذف آن بکاپ تهیه کنید.